SOCIAL

Veelgestelde vragen

Heb jij een vraag? Scrol dan naar beneden om te kijken of jouw antwoord ertussen staat. Zo niet? Dan kun je contact met ons opnemen via support@didkleding.nl (ma t/m vr) of Whatsappen/bellen naar 06 44 99 3112 (ma t/m zo).

 

Bevestiging order

 

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb hier nog geen bevestiging van ontvangen. Wat moet ik doen?

Indien jij een bestelling hebt geplaatst met iDeal of Paypal ontvang jij binnen 30 minuten een bevestiging van jouw bestelling via het opgegeven e-mailadres. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op via bovenstaande manieren. Heb jij tijdens het plaatsen van jouw bestelling gekozen voor directe bankoverschrijving, dan wordt jouw order verwerkt zodra jouw betaling binnen is.

 

Verzending

 

Wat is jullie levertijd?

Bij DID Kleding houden wij een maximale levertijd aan van drie werkdagen. Uiteraard streven wij ernaar om jouw order op werkdagen binnen 24 uur te verzenden.

 

Met welk bedrijf versturen jullie pakketten?

GLS en Post NL.

 

Hoe weet ik of mijn order verstuurd is?

Zodra jouw order verstuurd is, ontvang jij een e-mail met de factuur en de status afgehandeld. Zodra jouw pakket is afgeleverd bij het sorteercentrum van GLS/Post NL ontvang jij een e-mail met de tracking gegevens.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik zie dat ik een fout heb gemaakt (maat/kleur). Wat moet ik doen?

Indien jouw order nog niet is verstuurd, kunnen wij dit nog voor je aanpassen. Neem contact met ons op via bovenstaande manieren onder vermelding van jouw ordernummer.

 

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil graag nog een item toevoegen. Wat moet ik doen?

Heb jij een leuk item over het hoofd gezien en wil je die graag toch nog toevoegen aan jouw bestelling? Indien jouw pakket nog niet verstuurd is, is dit natuurlijk geen probleem. Neem contact met ons op via bovenstaande manieren.

 

Retourneren/ruilen

 

Ik ben niet tevreden met mijn item(s), kan ik deze retourneren?

Mocht je niet tevreden zijn met één of meerdere artikelen, dan kun je het op eigen kosten binnen zeven dagen aan ons retourneren mits het artikel nog in goede staat is (niet gedragen), voorzien is van het originele label en de factuur met aangehechte bon is bijgesloten. Graag ook de reden van het retour invullen op de bijgeleverde factuur. Ontvang je graag een andere maat? Vermeld dit dan ook op jouw factuur. Bewaar de track en trace code tot de retour is verwerkt. Retourneren zonder factuur of afzender kunnen wij niet verwerken.

 

De retourzending kan naar onderstaand adres opgestuurd worden:

 

DID Kleding

Laat 89

1811 EC Alkmaar

 

DID kleding is niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van het pakketje.

 

Kan ik een online bestelling ook in de winkel retourneren?

Niet helemaal tevreden met jouw aankoop en woon je in de buurt? Dan kun je jouw bestelling gewoon retourneren in de winkel. Let op, je ontvangt dan niet direct het aankoopbedrag terug. Dit zal worden teruggestort op de rekening waarmee de aankoop is aangeschaft.

 

Ik wil mijn bestelling graag ruilen, wat moet ik doen?

Wil je een artikel liever terugsturen voor een andere maat/kleur, dan is dat geen enkel probleem! Meldt dit op de pakbon en wij sturen gratis -mits op voorraad- de juiste maat naar je toe.

 

Ik heb een artikel in de sale besteld, kan ik deze ruilen/retourneren?

Artikelen uit de sale kunnen uitsluitend geruild worden. Wij geven geen geld terug voor artikelen die zijn besteld in de sale.

 

Ik heb een artikel retour gestuurd, wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?

We doen ons best om jou retour zo snel mogelijk te verwerken. Je ontvangt het aankoopbedrag uiterlijk binnen veertien werkdagen retour op jouw rekening.