SOCIAL

Customerservice

Allereerst dank je wel voor je bezoek aan onze webshop! Het team van DID Kleding staat zeven dagen per week klaar om jou te helpen. Je kunt ons via onderstaande manieren bereiken.

 

– E-mail: support@didkleding.nl (maandag t/m vrijdag)

– Whatsapp of bellen: 06 44 99 3112 (maandag t/m zondag)

 

Verzending
Kies jij ervoor om jouw order te laten versturen? Dan kun je deze binnen uiterlijk drie werkdagen bij jou thuis verwachten. Bij bestellingen onder de € 50,- wordt € 3,95 in rekening gebracht voor verzending. Bij bestellingen boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

 

Webshop bestelling ophalen in winkel
Woon jij in de buurt van onze winkel in Alkmaar? Dan kun je er ook voor kiezen om jouw pakket zelf af te halen. Er worden dan geen kosten in rekening gebracht. Zodra jouw bestelling klaarligt ontvang je hierover een e-mail.

 

Webshop bestelling retourneren
Mocht je niet tevreden zijn met één of meerdere artikelen, dan kun je het op eigen kosten binnen zeven dagen aan ons retourneren mits het artikel nog in goede staat is (niet gedragen), voorzien is van het originele label en de factuur met aangehechte bon is bijgesloten. Graag ook de reden van het retour invullen op de bijgeleverde factuur. Ontvang je graag een andere maat? Vermeld dit dan ook op jouw factuur. Bewaar de track en trace code tot de retour is verwerkt. Retourneren zonder factuur of afzender kunnen wij niet verwerken.

 

De retourzending kan naar onderstaand adres opgestuurd worden:

 

DID Kleding

Laat 89

1811 EC Alkmaar

 

* DID kleding is niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van het pakketje.

 

Winkel aankopen retourneren
Toch niet tevreden met je aankoop? Dat kan! In onze winkel krijg je bij het terugbrengen van jouw aankoop een tegoedbon mits de kleding in goede staat is (niet gedragen). Wij geven dus geen geld terug.